loading...
هیئت منتظران موعود
پایگاه امام حسن مجتبی (ع) بازدید : 52 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (0)


 

به گزارش سراج24، پایگاه خبری آناتولی روزجمعه در گزارشی از قول رئیس مرکز «سیاست‌های نفتی و انتظارات راهبردی» عربستان سعودی گزارش داده ریاض درراستای وارد آوردن فشار برایران و روسیه اقدام به فروش ارزان نفت در بازارهای آسیایی و آمریکای شمالی کرده است.
در همین حال، پایگاه خبری ـ تحلیلی «اگزمینر» ضمن اشاره به این تحلیل، از توافقی پنهان بین واشنگتن و ریاض خبر داده که بر اساس آن واشنگتن از این کشور پادشاهی خواسته در ازای برخورداری از نیروی انسانی و منابع لازم برای پایان دادن به حکومت سوریه، به آن کشور در جنگ نیابتی علیه روسیه کمک کند.
مطابق این گزارش، آمریکا از عربستان خواسته با سر ریز کردن نفت به بازارها قیمت‌ها را پایین کشانده و اقتصاد چند کشور را تخریب کند.
قیمت نفت از آغاز ماه آگوست از متوسط ۱۰۴ دلار به ازای هر بشکه پایین آمده و امروز به مرز ۸۵.۵۲ دلار رسیده است؛ بنا به گزارش اگزمینر، از روز دوشنبه که بازی عربستان آغاز شده قیمت نفت با شتاب زیادی در حال سقوط است.
رشید آبانمی، رئیس مرکز «سیاست‌های نفتی و انتظارات راهبردی عربستان سعودی» به آناتولی می‌گوید عربستان قصددارد به منظور تغییر مواضع سوریه ومحدود کردن برنامه هسته‌ای ایران، نفت را در بازارهای آسیایی و آمریکایی شمالی به قیمت ۵۰ تا ۶۰ دلار به ازای هر بشکه به فروش برساند.

پایگاه امام حسن مجتبی (ع) بازدید : 45 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (0)


 

به گزارش سراج24، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم که صبح امروز در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، با اشاره به ارزیابی عملکرد استان قم در انجام وظیفه، اظهار کرد: با بررسی بازرسان نیروی انتظامی، استان قم درارزیابی عملکرد نمره خوبی را دارد.

وی با بیان "بخش‌های پژوهشی و اجتماعی ما حوزه رضایت مردم را مورد ارزیابی قرار می‌دهند" افزود: این رضایت مردمی حاکی از پیشرفت فرمانده نیروی انتظامی قم در انجام وظایف است.

فرماندهی ناجا به جمعیت روزافزون قم اشاره کرد و گفت: استان قم به‌دلیل مسافران، گردشگران خارجی، طلاب و دانشجویان یک روند رو به رشد سریع را طی می‌کند، به همین دلیل ‌قم را از حیث نیازهای امنیتی و انتظامی و تأسیسات و نیروی انسانی متناسب با نیازهای استان مورد توجه قرار داده‌ایم.

سردار احمدی مقدم با اشاره به جایگاه استان قم نسبت به سایر استان‌ها از نظر نحوه عملکرد، بیان کرد: استان‌های دیگر در ارزیابی عملکرد از ۱۰۰ نمره‌ بین ۸۵ تا ۸۷ را دریافت کرده‌اند، که استان قم در ارزیابی عملکرد نمره ۸۶ را از آن خود کرده است.

وی تصریح کرد: نظم و حرکت عمومی نیروی انتظامی در سراسر کشور سبب شده تمامی استان‌ها از یک هماهنگی و هارمونی برخوردار باشند.

فرمانده ناجا بااشاره به اینکه استان قم از عقب ماندگی بیشتری برخوردار بوده است، افزود: در حال حاضر این عقب ماندگی‌ها جبران شده است و قم باید از لحاظ نظم پیشرفت بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به دغدغه‌های نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: برطرف کردن ضعف منابع مادی برای سرعت بخشی به حرکت‌ها و پاسخگویی به نیازها مهم‌ترین دغدغه نیروی انتظامی است که تلاش می‌کنیم با مدیریت صحیح و بهره برداری درست از منابع کار بیشتری انجام دهیم.

سردار احمدی مقدم حوزه مأموریت، اعتیاد و سرقت‌های خرد را یکی دیگر از دغدغه‌های نیروی انتظامی دانست و گفت: در شش ماه اخیر ۸ هزار فقره سرقت که ۷۰ درصد آن مربوط به سرقت‌های خرد است در استان قم رخ داده و اغلب مجرمان غیربومی بوده‌اند.

فرمانده ناجا تصریح کرد: با تشکیل قرارگاه سرقت تا حد زیادی جلوی پیشرفت این جرائم‌ها را گرفته‌ایم و همه جرائم به‌جز سرقت‌های خرد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه بهبود شرایط اقتصادی ارتباط مستقیمی با کاهش جرائم دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر که وضعیت اقتصادی کشور در حال بهبود است شاهد کاهش جرائم در کشور هستیم.

سردار احمدی مقدم با اشاره به حادثه سراوان و شهادت ۳ تن از افراد نیروی انتظامی، اظهار کرد: مشتی محکمی به دهان تروریست‌ها می‌کوبیم. در حال حاضر چند نفر دستگیر شده‌اند و تعدادی نیز به پاکستان گریخته‌اند که دستگاه قضایی در حال پیگیری است.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: نیروهای داعش در هیچ‌کجای مرزهای کشور حضور ندارند و این گروهک صدها کیلومتر با مرزها فاصله دارند، فقط فاصله در مرز قصرشیرین با این گروهک ۴۰ کیلومتر است که ارتش عراق و نیروهای مردمی پیشرفت‌های خوبی در مقابله با آن‌ها داشته‌اند؛ امیدواریم این مناطق نیز از این گروهک خالی شود.

پایگاه امام حسن مجتبی (ع) بازدید : 44 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)
ائتلاف بين‌المللي به رهبري امريكا درحالي خود را براي مقابله با داعش آماده مي‌كند كه برخي تحليلگران به دليل نبود استراتژي منسجم در اين ائتلاف آن را ناتوان مي‌دانند. واشنگتن تايمز در مقاله‌اي با اشاره به شكست ائتلاف عليه داعش نوشت: متحدان معمول امريكا هم او را در برابر داعش همراهي نمي‌كنند. به نوشته اين روزنامه، ائتلاف اوباما صدايي مانند بوق اسباب بازي دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، «‌وسلي پرودن‌» تحليلگر واشنگتن تايمز روز يك‌شنبه در يادداشتي در خصوص تلاش باراك اوباما براي ايجاد ائتلافي عليه داعش و انجام حملات هوايي عليه اين گروه تروريستي در عراق و سوريه بدون حضور ايران به بي‌علاقگي دوستان و متحدان سنتي ايالات متحده براي مشاركت در اين عمليات اشاره كرد. وي در ابتداي يادداشت خود به اين موضوع مي‌پردازد كه خود اوباما هم دقيقا نمي‌داند چه مي‌خواهد و چه برنامه‌اي دارد. پرودن نتيجه مي‌گيرد كه به همين جهت متحدان امريكا تمايلي براي شركت در ائتلاف اوباما عليه داعش ندارند.

او مي‌نويسد: رهبران مؤثر هرگز در شيپور نامطمئن نمي‌دمند زيرا اين شيپور نه روحيه بخش است و نه تشويق مي‌كند و تنها هوا را مسموم مي‌كند. بهتر است اصلا در چنين شيپوري دميده نشود. باراك اوباما رئيس‌جمهور امريكا مي‌گويد مي‌خواهد وحشي‌هاي داعش را «تضعيف و نابود كند»، اما او آن را يك جنگ نخواهد ناميد، لزوما تا حصول نتيجه پيروزي نخواهد جنگيد  و حتي دشمن را به درستي توصيف نخواهد كرد. اوباما اصرار دارد كه داعش حتي اسلامي هم نيست. چه كسي براي فراخوان چنين جنگي صف آرايي مي‌كند؟ اوباما تاكنون تنها ائتلافي از بي‌‌علاقه‌ها را سازمان داده است. حتي متحدان معمول امريكا هم پاسخ منفي مي‌دهند.
 انگليس، متحد قديمي قابل اعتمادي كه با مشكلات شديدي در داخل مواجه است، مي‌گويد اين بار در حملات هوايي، حتي عليه وانت بار‌ها و ارابه‌ها، شركت نخواهد كرد. آلمان هم به واشنگتن مي‌گويد آنها را از جنگ كنار بگذارد. فرانسه حاضر است با امريكا همراهي كند اما به شرطي كه ايران، كه فرانسه با آن به دقت روابط تجاري برقرار كرده، به اين ائتلاف بپيوندد. اوباما اين مورد را يك شوخي بي‌مزه تلقي مي‌كند. عراق در اين ائتلاف است و كردها هم به همين ترتيب، كه ممكن است مفيد باشند و شورشيان سوريه هم هستند، هر چند كه مشخص نيست به چه هدفي. به اين ترتيب يك اتحاد پنج عضوي تشكيل مي‌شود.

به گفته وي، اين ائتلاف، ائتلافي نيست كه جورج بوش در مبارزه موفقيت آميز خود براي باز پس‌گيري كويت از صدام حسين گرد هم جمع كرد. جناح چپ او را متهم كردند كه ‌«به تنهايي به جنگ مي‌رود‌» در حالي كه بوش ائتلافي از 37 كشور داشت و هرگز تنها نبود. اوباما رئيس‌جمهوري است كه «تقريباً به تنهايي به جنگ مي‌رود.» اينكه دقيقا او كجا مي‌رود، كاملاً مشخص نيست. شيپور او صدايي مانند بوق اسباب بازي دارد. اوباما گفت: «‌انتظار» دارد تلاشش براي جلب حمايت كشورهاي عربي خاورميانه نتيجه‌بخش باشد.» اوباما كه قبلا گفته بود هيچ استراتژي‌‌اي براي شكست دادن وحشي‌هاي داعش ندارد، اكنون از روند و مراحل صحبت مي‌كند. او ابتدا مجبور بود عراقي‌ها را به ايجاد دولتي تشويق كند كه شامل همه گروه‌ها باشد، نه فقط مجموعه‌اي از قبايل متخاصم داراي پرچم كه با هم رقابت مي‌كنند. سپس او توانست دستور حملات هوايي عليه وانت بارها و كاميون‌ها را صادر كند.
او مي‌گويد: «‌مرحله سوم، به ما اجازه خواهد داد با داعش بجنگيم وتلاش‌هاي خود را گسترش دهيم.‌» گفت‌وگوها مي‌تواند خوب باشد، اما تنها در صورتي كه از قطعيت عمل برخوردار باشد. اگر در پي گفت‌وگوهاي ديگري باشد، بحث مي‌تواند مهلك باشد. اكنون جهان در نوع ديگري از جنگ قفل شده است و امريكا نوع ديگري از رهبر را دارد. اوباما هيچ فرصتي را هدر نمي‌دهد كه به دشمن اطمينان دهد دل او با جنگ نيست. او در پايگاه هوايي مك ديل در ايالت فلوريدا به سربازان گفت: به عنوان فرمانده كل قواي شما، من، شما و بقيه نيروهاي مسلح‌مان را براي جنگ ديگري در عراق نخواهم فرستاد. هدف ارزشمند است، اما هيچ فرمانده ارزشمندي با گفتن اين جمله به سربازان خود كه جنگ‌شان ارزش جانفشاني را ندارد تلاش نمي‌كند به آنها روحيه بدهد.
پایگاه امام حسن مجتبی (ع) بازدید : 59 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

چند روز پيش بود كه معاون اول قوه قضائيه در نامه‌اي به وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با تعيين ضرب‌الاجلي يك ماهه از وي خواست تا زمينه و بستر فني مورد نياز براي انسداد و كنترل اطلاعاتي مؤثر شبكه‌هاي اجتماعي نظير واتس آپ، وايبر و تانگو را فراهم آورد. روز گذشته نيز وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با تأكيد بر اينكه بايد محتواي مجرمانه از اين شبكه‌ها حذف شود، ‌افزود: ما در اين رابطه قطعا كار كرده‌ايم و هم‌اكنون نيز كار مي‌كنيم.
امكان انتشار گسترده محتواي مجرمانه ارتكاب به انواع جرائم عليه عفت و اخلاق اسلامي و امنيت عمومي همچنين مديريت فني و محتوايي برخي شبكه‌هاي اجتماعي نظير واتس‌اپ، وايبر و تانگو توسط دولت‌هاي معاند نظام جمهوري اسلامي ايران در خارج از كشور مهم‌ترين نكاتي هستند كه محسني‌اژه‌اي در نامه خود به وزير ارتباطات با بيان آنها لزوم پالايش فضاي شبكه‌هاي اجتماعي تلفن همراه را به تصوير كشيده است. بنا به تأكيد حجت‌الاسلام‌والمسلمين غلامحسين محسني‌اژه‌اي بايد امكان مسدود‌سازي و پالايش هوشمند محتواي مجرمانه در شبكه‌هاي موصوف و ارائه شبكه‌هاي اجتماعي داخلي هم سطح با اين شبكه‌ها فراهم شود. محمود واعظي نيز با تأييد صحبت‌هاي معاون اول قوه قضائيه دررابطه با لزوم پالايش فضاي مجازي تأكيد كرد: درباره محتواي مجرمانه به طور جدي اعتقاد داريم كه حذف شود و اين حرف درستي است.
بر اين اساس نگاه مشترك وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و معاون اول قوه قضائيه از همدلي و همراهي مسئولان رده بالاي قواي نظام و تأكيد شان بر فراهم آوردن فضايي پاك و پالايش شده براي ادامه فعاليت شبكه‌هاي اجتماعي تلفن همراه حكايت دارد؛ امري كه مي‌تواند آسيب‌هاي احتمالي و فضاي سوء استفاده از اين ابزارهاي زندگي امروز را به مراتب كمتر و فضايي ايمن فراهم آورد چراكه شبكه‌هاي اجتماعي تلفن همراه نظير واتس‌اپ، ‌وايبر، تانگو، ‌لاين، ‌اينستاگرام و وي چت تنها ابزاري براي برقراري ارتباط ميان كاربران تلفن همراه در فضاي مجازي نيستند و گاهي اوقات از اين فضا براي شايعه‌پراكني و نشر اكاذيب و محتواهاي مجرمانه نيز استفاده مي‌شود.
نمونه‌هاي اين سوء استفاده‌ها را مي‌توان در شايعات وايبري درباره آلودگي مواد غذايي يا زلزله تهران در 48 ساعت آينده و همچنين انتشار محتواهاي مجرمانه و ارتكاب  انواع جرائم عليه عفت و اخلاق اسلامي و امنيت عمومي بالاخص انتشار مطالب موهن عليه چهره‌ها و بزرگان كشورمان مشاهده كرد كه موجب شده است نگراني‌هاي جدي درباره شيوه به كارگيري اين ابزارها در جامعه از سوي صاحب نظران مطرح شود. هر چند اين نگراني‌ها تنها به چهره‌هاي سرشناس سياسي محدود نمي‌شود و روانشناسان و جامعه شناسان نيز درباره خطر مجازي شدن ارتباطات حقيقي و سردي ارتباطات اجتماعي در پي فراگير شدن استفاده از اين نرم افزار‌ها هشدار مي‌دهند. در عين حال نمي‌توان انكار كرد چگونگي استفاده از چنين شبكه‌هايي با فرهنگ و آگاهي‌هاي كاربران نسبت به كاركرد آنها ارتباط مستقيم دارد، اما تا اين فرهنگ در جامعه ما به عنوان مصرف‌كننده اين ابزارها حاكم شود پالايش اين فضا در دسترس‌ترين راهكار به شمار مي‌رود.

 

پایگاه امام حسن مجتبی (ع) بازدید : 59 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

 

نشست سران كشورهاي عضو ناتو در اوايل ماه سپتامبر در منطقه ولز انگليس تشكيل شد و يكي از اين سران رجب طيب اردوغان بود كه اين بار به عنوان رييس جمهور تركيه در آن نشست شركت مي‌كرد. او در حاشيه نشست ناتو ديداري با باراك اوباما، رييس جمهور آمريكا، داشت. اوباما در آن موقع سعي به تشكيل ائتلافي ضد داعش داشت و با اعلام يك استراتژي چهار ماده‌اي، وزير امور خارجه خود را به منطقه فرستاده بود تا مقدمات ايجاد اين ائتلاف را آماده كند. جان كري، وزير امور خارجه آمريكا، توانست در نشست جده بيانيه‌اي به امضاي وزراي كشورهاي عرب منطقه برساند اما مولود چاوش اوغلو، وزير امور خارجه تركيه،‌ از امضاي آن بيانيه خودداري كرد.

اين مسائل باعث ايجاد مسائلي در مورد نقش تركيه در ائتلاف ضد داعش شد و اوباما را مجاب كرد تا در ملاقات خود با اردوغان در اين مورد گفت‌وگو كند. او سه روز بعد چاك هيگل،‌ وزير دفاع آمريكا، را به آنكارا فرستاد تا از دولتمردان تركيه بخواهد وضعيت خود را در اين ائتلاف مشخص كنند اما او نتوانست نتيجه‌اي از سفر خود به دست آورد. مجموعه اين عوامل باعث شده تا ترديد جدي در قصد و اراده آنكارا نسبت به ائتلاف ضد داعش به وجود بيايد و اين سوال مطرح شود كه دولتمردان تركيه در وضعيت فعلي به دنبال چه چيزي هستند.


بهانه تركيه

چاوش اوغلو در نشست جده وضعيت قريب به 46 شهروند خود را پيش كشيد كه داعش از زمان اشغال موصل در سه ماه گذشته آنها را اسير و گروگان خود كرده بود. او گفت در حالي كه آنها گروگان داعش هستند، نبايد كاري كند كه جان آنها به خطر بيافتد و به همين جهت نمي‌تواند در اين ائتلاف شركت كند. معلوم بود كه او به صورت مستقيم دستوري از آنكارا داشت و علاوه بر اين، معلوم بود كه او جان آن شهروندان را بهانه كرده تا در دستور آنكارا مبني بر عدم امضاي بيانيه را اجرا كند. داعش از زمان اشغال موصل و اعلام خلافت اسلامي دست به خشن‌ترين اعمال دست زده و از هيچ خون‌ريزي ابايي نداشته است. اين گروه با حمله به مناطق كردنشين حتي مبادرت به كشتار جوانان و فروش زنان كرد.

با وجود تمام اين خشونت‌ها اما در طول اين مدت هيچ گونه گزارشي در مورد كوچك‌ترين بدرفتاري با شهروندان ترك گروگان در دست داعش منتشر نشد و علاوه بر اين، مقامات تركيه همواره اصرار داشته‌اند كه در مورد وضعيت اين افراد جاي هيچ گونه نگراني نيست. از نظر بسياري از تحليل‌گران تركيه اين وضعيت عجيبي است كه با نحوه رفتار داعش در عراق و سوريه هم‌خواني ندارد و خشونت‌ها و خون‌ريزي اين گروه تروريستي نه تنها نگراني براي مقامت تركيه ايجاد نكرد حتي باعث نگراني خانواده‌هاي اين شهروندان نشد. برخي از تحليل‌گران تركيه‌اي اين سوال را مطرح كرده‌اند كه چرا اين خانواده‌ها برخلاف خانواده‌هاي آمريكايي يا بريتانيايي در طول اين مدت هيچ گاه چيزي نگفته‌اند و از دولت تركيه نخواستند براي آزادي عزيزان‌شان اقدامي كند.


روابط پنهاني با داعش

عمل‌كرد دولت تركيه در حمايت از گروه‌هاي تروريستي منطقه و به خصوص داعش باعث شده تا رسانه‌هاي غربي آزادانه‌تر از قبل در مورد آن بحث كنند تا آنجا كه وال استريت‌ژورنال اعلام كرد تركيه عضو ناتو هست اما هم‌پيمان آمريكا نيست. اين رسانه‌ها به خصوص در سه مورد انگشت گذاشته‌اند كه عبارتند از خريد نفت داعش، ارسال سلاح به اين گروه تروريستي و معالجه شبه‌نظاميان زخمي داعش در خاك تركيه. مدارك روشني دال بر اين سه مورد وجود دارد كه نشان مي‌دهد تركيه از حاميان اصلي در ظهور و قدرت گرفتن داعش است و از اين جهت، خودداري چاوش‌اوغلو از امضاي بيانيه جده را به دليل همين حمايت دانست تا نگراني بابت جان شهروندان ترك گروگان در دست داعش. مسئله‌اي كه در اينجا مطرح است به رابطه دولت تركيه با داعش مربوط مي‌شود به اين معنا كه دولت آنكارا حاضر نشد تا در ائتلافي شركت كند كه قصد آن نابودي داعش از طريق نظامي است.

با توجه به طول مرزهاي مشترك تركيه با سوريه و عراق و به بياني ديگر مرز مشترك اين كشور با داعش، مي‌توان به نقش تركيه در اين ائتلاف پي برد كه چقدر براي آمريكا به منظور نابودي داعش اهميت دارد. به نظر مي‌رسد كه آنكارا به اين نكته واقف است و به نظر مي‌رسد كه نمي‌خواهد آمريكا و ائتلاف تحت رهبري آن از اين مزيت زميني عليه داعش برخوردار شود. دولت تركيه تا كنون بر اين موضوع پافشاري كرده تا آن كه تشكيل ائتلاف و عمليات آن عليه داعش را به عقب بياندازد.


آموزه‌هاي ايدئولوژيك

به نظر مي‌رسد كه دولت تركيه بيشتر از واقعيت‌هاي موجود در چنبري از آموزه‌هاي ايدئولوژيك هستند و خود را در اصل مامور اجرا و تحقق اين آموزه‌ها مي‌دانند. بهلول اوزكان استاد دانشگاه مرمره است كه 14 سال پيش در همين دانشگاه از دانشجويان احمد داوداغلو، وزير خارجه سابق و نخست وزير فعلي تركيه، بود. لازم به ذكر است كه داوداوغلو از نظر بسياري ايدئولوگ دولت تركيه است كه حتي رجب طيب اردوغان سياست منطقه‌اي خود را بنا بر ديدگاه او تنظيم مي‌كرد. بنابراين، نحوه رابطه دولت تركيه با داعش را بايد بر مبناي انديشه داوداوغلو مورد توجه بررسي او ارزيابي قرار داد كه روشن است كه دانشجويان او بهتر از هر كسي با انديشه‌هاي او آشنا هستند و يكي از آنها همين استاد دانشگاه مرمره است.

اوزكان آموزه داوداغلو را بر مبناي ايجاد يك نوع اتحاديه اسلامي به رهبري تركيه توضيح مي‌دهد و مي‌گويد كه براي ايجاد چنين اتحاديه‌اي بايد مرزهاي فعلي در منطقه از بين بروند. آنچه كه داعش در مورد مرز بين سوريه و عراق انجام داده تحقق همين آموزه داوداوغلو است و به نظر مي‌رسد كه داعش به نام خلافت اسلامي اما برپايه آن اتحاديه اسلامي و آموزه داوداغلو است كه مرز بين سوريه و عراق را پاك كرد. اين آموزه ايدئولوژيك و رفتار داعش به خوبي نحوه ارتباط دولت تركيه و داعش را توضيح مي‌دهد و دليل و انگيزه آنكارا در حمايت از داعش را روشن مي‌كند. به همين جهت است كه مي‌توان گفت دولت آنكارا مبناي حمايت خود از داعش را رها نخواهد كرد مگر آن كه هزينه فشار آمريكا و ديگر متحدانش آن قدر باشد كه مجبور به شركت در ائتلاف ضد داعش شود اما در آن صورت نيز سعي خواهد كرد اقدامي جدي عليه داعش نكند.

پایگاه امام حسن مجتبی (ع) بازدید : 65 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

Google search یک موتور جستجو در وب است که تحت مالکیت گوگل قرار دارد و بیشتر کاربران از این موتور جستجوگر استفاده می کنند. یک قابلیت در این موتور جستجوگر وجود دارد که تمامی عملکرد شما را مورد بررسی قرار می دهد و سپس جستجوهای مورد نظر شما را طبق بررسی های خود نمایش می دهد. این عمل در بخشی به نام تاریخچه گوگل صورت می گیرد توجه داشته باشید تاریخچه گوگل با تاریخچه مرورگر شما به صورت مجزا می باشد و هیچ ارتباطی با هم ندارند. در تاریخچه مرورگر شما با پاک کردن تاریخچه تمامی جستجوهای که انجام داده اید پاک می شود ولی درون جستجوگر گوگل هنوز این اطلاعات وجود دارد که آن را بررسی می کند و نتایج را به صورت آماری و نموداری به شما نشان می دهد.

برای ورود اینجا کلیک کنید و پس از ورود به صفحه مورد نظر با وارد کردن حساب کاربری گوگل خود تمامی تاریخچه گوگل شما به صورت آماری نشان داده می شود و می توانید تاریخچه وب گردی خود را در تاریخچه گوگل خود پاک کنید. برای غیر فعال کردن تاریخچه می توانید وارد تنظیمات شده و بر روی گزینه غیر فعال کردن تاریخچه کلیک کنید.

پایگاه امام حسن مجتبی (ع) بازدید : 47 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

همه پرسی 18 سپتامبر و نتایج آن بی‌شک در صفحات تاریخ مردم اسکاتلند ثبت خواهد شد. اسکاتلندی که بیش از 300 سال زیر سایه لندن زندگی کرده، حالا مردم آن تصمیم به جدایی از انگیس گرفتند تا شاید با این استقلال بتوانند خاطرات تلخ اتحاد را به فراموشی بسپارند. از چندین ماه قبل از آغاز همه‌پرسی رهبران انگلیس تلاش گسترده‌ای را برای جلب نظر اسکاتلندی‌ها آغاز کرده‌اند که این تلاش‌ها گاه با خواهش و گاهی نیز رنگ تهدید به خود گرفته است. شبکه "بی‌بی‌سی" همزمان با آغاز تلاش‌های مقامات لندن پابه‌پای آن‌ها فعالیت گسترده‌ای را برای منصرف کردن اسکاتلندی‌ها آغاز کرده است.

هشدار
هرگونه کپی برداری ازمحتویات بالا شرعا حرام بوده وپیگرد قانونی دارد
پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی ( ع ) شهرستان سرخه

تعداد صفحات : 6

درباره ما
این وبلاگ متعلق به پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) شهرستان سرخه ، استان سمنان می باشد . و من ا... التوفیق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در رابطه با این وبگاه چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 195
  • بازدید سال : 905
  • بازدید کلی : 9,334
  • کدهای اختصاصی