loading...
هیئت منتظران موعود
پایگاه امام حسن مجتبی (ع) بازدید : 51 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

"جواد محمدی" در گفتگو باخبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه "البغدادی" سرکرده گروهک تروریستی داعش در سال 2009 توسط سیستم‌های امنیتی موساد و انگلیس آموزش نظامی دیده است،‌ اظهار داشت: هدف از آموزش تروریست‌ها از سوی این کشورها بکارگیری آنان در مواقعی است که این کشورها منافع خود را در خطر می‌بینند.

وی با بیان اینکه شکست سیاست‌های داعشی در سوریه باعث شد آنان به عراق حمله کنند، تصریح کرد: کشورهای استکباری و اسرائیل به همراه متحدانشان در منطقه و استفاده از ظرفیت‌های نظامی و مالی این کشورها به داعش کمک کردند تا بتواند سیاست‌های آنان را دنبال کند. 
عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به ورود داعش به کشور عراق، تصریح کرد: در واقع با حمایت این کشورها داعش توانست شهرهای عراق را فتح کند و این در حقیقت زمینه‌ سازی برای حضور نظامی آمریکا و انگلیس در عراق است.
 
وی با بیان اینکه گروه تروریستی داعش نوعی پوشش افکار عمومی به منظور پیگیری سیاست‌های غربی اسرائیلی است، گفت: شاهد بودیم که زمان حمله اسرائیل به غزه جنایات داعش در سوریه و عراق به فجیع‌ترین نوع خود رسید تا افکار عمومی مردم جهان را به خود جذب کند.
 
محمدی اظهار داشت: بعد از شکست اسرائیل در غزه دوباره تصمیم می‌گیرند که داعش موضوع اول جهان اسلام شود و شروع می کنند به قتل عام و سربریدن مردم بی‌گناه سوریه و عراق برای اینکه موضوع شکست اسرائیل در غزه فراموش شود. 
عضو هیات علمی دانشگاه تهران تصریح کرد:  چهره خشنی که آمریکایی‌ها از داعش نشان می‌دهند در واقع پیگیری اسلام‌هراسی است و می‌خواهند آنان را مسلمانان واقعی معرفی کنند تا بگویند اسلام دینی سخت است و هیچگونه حد و مرزی را نمی‌شناسد، لذا با تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای خود اینگونه مسائل را پوشش می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه گروه داعش با امکانات و تکنولوژی‌های روز در فضای مجازی فعالیت‌ می‌کند، تصریح داشت: این موضوع جز با همراهی امپراتوری رسانه‌‌ای غرب با این گروهک تروریستی امکان پذیر نخواهد بود.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: در واقع منافعی که آمریکا از داعش کسب می‌کند این است که به مردم جهان بگوید این چهره واقعی اسلام است تا افکار عمومی جهان از جنایات اسرائیل در غزه منحرف شوند.
محمدی با اشاره به قتل‌های نمایشی خبرنگاران آمریکایی توسط داعش، اظهار داشت: به عقیده بنده اصلا قتل خبرنگار آمریکایی و تبعه انگلیسی اتفاق نیافتاده است خواسته آمریکا و انگلیس این است که افکار عمومی غرب برای حضور مجدد نیروی نظامی در منطقه نفت خیز عراق آماده شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران مبارزه قاطع خود را با داعش در سوریه نشان داده است و مسئولان عراقی نیز به این موضوع اذعان دارند که ایران کمک‌های قابل توجهی را جهت مبارزه با تروریسم در عراق و سوریه داشته است.
پایگاه امام حسن مجتبی (ع) بازدید : 45 جمعه 21 شهریور 1393 نظرات (0)

دلایل تبعیت ترکیه از سیاست های آمریکا در حمایت از داعش

"جعفرقنادباشی" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به روابط میان ترکیه و داعش گفت: عملکرد و کارنامه داعش موجب واکنش‌های مردمی و افکارعمومی شده و کسانی که در پیدایش، کمک‌ رسانی و پشتیبانی این گروه تروریستی نقش دارند، برای اینکه با واکنش‌های سایر کشورها روبه‌رو نشوند، رابطه خود را کتمان می‌کنند.

وی ادامه داد: حمایت‌های ترکیه در گذشته با در اختیار قرار دادن مرزهای این کشور جهت ورود و خروج تروریست‌ها و تجهیزاتشان به داخل خاک عراق محدود می‌شد.

این کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به اینکه چرا دولت ترکیه داشتن چنین روابطی را با داعش کتمان می‌کند، تصریح کرد: با توجه به مسائل منطقه و موج سرکوب داعش در رسانه‌های غربی هرگونه ارتباط ترک‌ها با این گروه تروریستی می‌تواند به منزله نوعی پشتیبانی از آن‌ها در محافل بین‌المللی تلقی شود و برای دولت ترکیه تبعات سیاسی جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

قنادباشی گفت: با توجه به سیاست نظر به جنوب (سوریه و عراق) ترکیه  از زمان "داوود اوغلو" که علاقمند بود گروه‌های سیاسی خود را در این مناطق ایجاد  کند و موفق به انجام آن نشد، لذا متوسل به گروه‌های نظامی خود در این منطقه شد.
 
وی افزود: ترکیه به دلیل عضویتش در ناتو و حضور نیروهای آمریکایی در ارتش این کشور، ناگزیر به انجام اقداماتی شد که به خواست ایالات متحده است.

این کارشناس مسائل خاورمیانه اظهار داشت: نقش‌آفرینی ترکیه در پیدایش و حمایت از گروه تروریستی داعش دو دلیل دارد، اینکه  طرح‌هایی برای بهره‌برداری از کشورهای جنوب (عراق و سوریه) که مبتنی بر یک طرح قدیمی می‌باشد، و ثانیا، تبعیت ارتش ترکیه از آمریکا است.

قنادباشی در پایان خاطرنشان کرد: ترکیه یک پازل بزرگتر نسبت به کسانی است که در پیدایش و حمایت از گروه تروریستی داعش نقش دارند.

پایگاه امام حسن مجتبی (ع) بازدید : 35 جمعه 21 شهریور 1393 نظرات (0)

اخراج دانشجویان ایرانی ازنروژ خلاف عرف جهانی است

"حجت‌الاسلام‌ابراهیم کلانتری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه اقدام مسئولان کشور نروژ در اخراج دانشجویان ایرانی کاری نابخردانه و سیاسی است، اظهارداشت: این اقدام دولتمردان نروژی یک واکنش سیاسی است و هیچ پشتوانه علمی ندارد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با بیان اینکه بسیاری از این دانشجویان با هزینه‌های شخصی در کشور نروژ تحصیل می‌کنند، تصریح کرد: در هر کشوری وقتی دانشجو کار پژوهشی انجام می‌دهد معمولا زیر نظر اساتید راهنما و مشاور همان کشور است و تمام ابعاد آن تحت کنترل اساتید آن کشور می‌باشد.

کلانتری با اشاره به موضوع مطرح شده از سوی کشور نروژ مبنی بر پژوهش‌های دانشجویان ایرانی در این کشور مانند بمب هسته‌ای یا تسهیلات هسته‌ای، بیان داشت: مطرح کردن این موضوع از ریشه بی‌اساس است. چرا که اینگونه پژوهش‌ها را کشور نروژ از دانشجویان کشورمان خواسته و این تحقیقات از ایران به آنجا نرفته است آنها نیز به این موضوع کاملا آگاه هستند.

وی افزود: اگر واقعا نگران مباحث هسته‌ای هستند نیازی نبود که بر اساس یک توهم این ضربه روحی را به دانشجویی که خود را به سختی به آن کشور برای ادامه تحصیل رسانده را وارد کنند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری افزود: به نظر بنده آنها قبل از اینکه نگران مسائل هسته‌ای کشورمان باشند، نگران پیشرفت علمی دانشجویان ایرانی در کشور  نروژ هستند؛ چرا که دانشجوبان ایرانی دارای ضریب هوشی بالا هستند و در رقابت‌های علمی نسبت به بقیه پیشرفت چشمگیری داشته‌اند بنابراین نگرانی اصلی آنها این موضوع است نه اینکه نگران مباحث هسته‌ای باشند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران در پایان خاطر نشان کرد: معتقدم وزارت امور خارجه و مسئولان این موضوع را با همه ابزارهای موجود پیگیری کنند، تا حقی از دانشجویان کشورمان ضایع نشود، چرا که این حرکت خلاف عرف جهان است و باید به صورت جدی از حق دانشجویان دفاع کنیم.

پایگاه امام حسن مجتبی (ع) بازدید : 42 پنجشنبه 20 شهریور 1393 نظرات (0)

  به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران  به نقل از سازمان بسیج جامعه عشایری؛ سرتيپ بسيجی محمدرضا نقدی رييس سازمان بسيج مستضعفين در جمع هزاران نفر از بسيجيان استان لرستان برگزار شد گفت: قبل از 17 شهريور بيشترين دليل براي سازش با دشمن وجود داشت در حاليكه ملت ايران بر آرمان‌ها و اهداف انقلابي خود استوار مانده و با قيام خونين 17 شهريور ماهيت اصلي رژيم پهلوي را نمايان كرد.

پایگاه امام حسن مجتبی (ع) بازدید : 51 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

سردارسلامی:بررسی حرکت پرواز پهپاد اسرائیل در حال انجام است


سردار صلاحی با حضور در مراسم ختم پدر حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی وزیر سابق اطلاعات در جمع خبرنگاران درباره اقدام پنتاگون درباره عملیاتی شدن موشک‌های خلیج فارس ایران اظهار داشت: این موضوع قبلا از سوی آن‌ها گفته شده و اکنون دوباره اقدام به اعلام آن کرده‌اند.  

 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران درباره مبدا پرواز پهپاد اسرائیلی گفت: در حال حاضر موضوع را به طور دقیق در دست بررسی قرار داده‌ایم.

پایگاه امام حسن مجتبی (ع) بازدید : 55 دوشنبه 17 شهریور 1393 نظرات (0)

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛رهبر معظم انقلاب اسلامی به دلیل عارضه پروستات صبح امروز (دوشنبه) در یکی از بیمارستان‌های دولتی، تحت عمل جراحی قرار گرفتند که بحمدالله این عمل با موفقیت به پایان رسید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه عزیمت به بیمارستان برای انجام عمل جراحی، در پاسخ به واحد مرکزی خبر گفتند: من یک عمل جراحی دارم و اکنون عازم بیمارستان هستم.
ایشان افزودند: البته جای نگرانی نیست. این به معنای آن نیست که مردم دعا نکنند لیکن ان‌شاءالله جای نگرانی نیست و یک عمل خیلی معمولی و عادی است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پایان خاطرنشان کردند: ان‌شاءالله لطف خدای متعال شامل خواهد شد و کارها به خوبی پیش خواهد رفت.
ساعتی پس از عمل جراحی حضرت آيت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمين روحانی رئيس جمهوری اسلامی ايران در بيمارستان محل بستری رهبر انقلاب حاضر شد و از ايشان عيادت کرد.
رئیس جمهور پس از دیدار در مصاحبه‌ای، با اظهار خرسندی از وضعیت عمومی رهبر انقلاب و انجام دقیق و مطلوب عمل جراحی و مراقبتهای پزشکی پس از عمل تأکید کرد: همه مردم باید برای سلامتی، طول عمر و افزایش توفیقات ایشان در خدمت به ملت ایران و جهان اسلام دعا کنند.
روحانی حال عمومی رهبر معظم انقلاب را بسیار خوب و همراه با شادابی و نشاط توصیف کرد و گفت: عوارض پس از عمل کاملاً طبیعی است و تیم پزشکی مجرّب، این عمل جراحی را به بهترین و دقیق‌ترین وجه انجام دادند و در خصوص مراقبتهای پس از عمل نیز باید با همین دقت کار را دنبال کنند.
رئیس جمهور دعای ملت ایران برای رهبر انقلاب را دعایی دائمی و مستمر خواند و اظهار داشت: حال عمومی رهبر انقلاب بسیار خوب است، بنابراین مردم اصلاً نباید نگران باشند و در کنار دعا برای سلامتی ایشان، همه باید شکرگزار وجود ذی جود و سلامت رهبر معظم انقلاب باشند.
وی به سفر خارجی از قبل برنامه ریزی شده خود در عصر امروز نیز اشاره کرد و گفت: تمایل داشتم که در تهران بمانم اما خود رهبر معظم انقلاب فرمودند که این سفر طبق برنامه انجام شود.
همچنین عصر امروز (دوشنبه) آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، دکتر علی لاریجانی  رئیس مجلس شورای اسلامی،آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان و آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس شورای عالی حل اختلاف قوا، حجت الاسلام سیدحسن خمینی،دکتر ولایتی،غلامعلی حدادعادل،با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر معظم انقلاب از ایشان عیادت کردند و با اظهار خرسندی از شرایط مطلوب رهبر معظم انقلاب پس از انجام عمل جراحی، سلامتی و طول عمر با برکت ایشان را از خداوند متعال مسألت کردند.
گفتنی است؛،جهانگیری معاون اول رییس جمهور، احمدی نژاد رییس جمهور سابق،شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، جمعی از فرماندهان عالیرتبه نظامی و انتظامی و همچنین تعدادی از مسئولان، با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر انقلاب از ایشان عیادت کردند.
همچنین آقای دکتر هاشمی وزیر بهداشت نیز با حضور در بیمارستان از نزدیک درجریان  روند درمانی رهبر انقلاب اسلامی قرار گرفت.

پایگاه امام حسن مجتبی (ع) بازدید : 46 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در حکمی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ دکتر رضا فرجی دانا در طول دوره مسئولیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وی را به سمت مشاور رییس جمهور در امور علمی و آموزشی منصوب کرد.

متن حکم دکتر حسن روحانی در پایگاه اطلاع رسانی دولت به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر رضا فرجی دانا

توفیق همکاری با دانشمندی پرتلاش چون جنابعالی برای دولت تدبیر و امید فرصت ارزشمندی بود که بسیار علاقمند بودم این همکاری همچنان ادامه می‌یافت. اینک، ضمن آرزوی توفیق برای ادامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ و ارزنده جنابعالی در طول دوره مسئولیت در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابراز می‌دارم.

امید است همچون گذشته با اتکاء به ایمان، دانش و تجربیات ارزشمندتان همواره منشأ خدمات مؤثری برای کشور باشید و با عنایات الهی در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.

بدین‌وسیله جنابعالی را به عنوان مشاور رییس جمهور در امور علمی و آموزشی منصوب می‌نمایم تا همچنان در کنار دولت تدبیر و امید منشأ خدمات ذی‌قیمتی باشید.

همچنین رئیس جمهور در حکمی دکتر محمد علی نجفی را به عنوان سرپرست این وزارتخانه تعیین کرد.

متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر محمدعلی نجفی

با تشکر فراوان از زحمات جناب آقای دکتر فرجی دانا در دوران مسئولیتشان به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، براساس اصل 135 قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و سوابق علمی و مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم، شما را به سرپرستی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برمی‌گزینم.

امید است با توفیقات الهی و تلاش همه همکاران آن وزارت، اعضای هیأت‌های علمی و دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی سراسر کشور، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

پایگاه امام حسن مجتبی (ع) بازدید : 54 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

محققان دانشگاه استنفورد در تحقیقات خود به این نتیجه رسیده‌اند که برنامه چرخش‌سنج (ژیروسکوپ) موجود در گوشی‌های هوشمند، ابزاری برای تبدیل گوشی‌ها به دستگاه شنود هستند.

محققان دانشگاه استنفورد با همکاری شرکت تجهیزات دفاعی رافائل یک برنامه کاربردی اندروید به نام Gyrophone را طراحی کرده‌اند که این برنامه نشان می‌دهد سیستم ارتعاشی مورد استفاده چرخش‌سنج‌ها می‌تواند به سادگی به عنوان ابزاری برای ضبط ارتعاش‌های صوتی در فرکانس‌های 80 تا 250 هرتز (فرکانس‌های پایه صدای انسان) مورد استفاده قرار گیرد.

محققان استنفورد درباره نتیجه تحقیقات خود نوشته‌اند: «ما به این نتیجه رسیدیم که سیستم چرخش‌سنج‌ میکرو الکترومکانیک MEMS gyroscope که در گوشی‌های هوشمند امروزی مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توانند علائم صوتی را در مجاورت گوشی، دریافت و محاسبه کنند. علائم دریافتی، اطلاعات فرکانسی بسیار پایینی یعنی کتمر از 200 هرتز دارند. با این حال بررسی‌های ما نشان داد حتی همین فرکانس‌های پایین نیز برای تشخیص صدای گوینده و سخنان وی، کافی است. از آنجا که سیستم عامل گوشی‌های هوشمند همچون اندروید و iOS برای دسترسی به چرخش‌سنج‌ها نیازی به اجازه کاربر ندارند، برنامه‌های کاربردی و محتواهای فعال اینترنتی که به میکروفون گوشی دسترسی ندارند، می‌توانند با سوءاستفاده از سیستم چرخش‌سنج‌ها اقدام به شنود اصوات در مجاورت گوشی کنند.»
امکان شنود از طریق گوشی‌های اندروید

محققان استنفورد در وبسایت خود همچنین لینکی را قرار داده‌اند که متقاضیان می‌توانند با وارد شدن به لینک مذکور از طریق گوشی هوشمند خود، بفهمند که آیا ترفند فوق در گوشی آنها کار می‌کند یا خیر؟

نتایج این مطالعه، نقص جدیدی از دنیای گوشی‌های هوشمند را افشا کرده است و البته شاید دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشورها خیلی پیشتر از محققان دانشگاه استنفورد، به این حربه پی برده و از آن استفاده کرده باشند.

هشدار
هرگونه کپی برداری ازمحتویات بالا شرعا حرام بوده وپیگرد قانونی دارد
پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی ( ع ) شهرستان سرخه

تعداد صفحات : 6

درباره ما
این وبلاگ متعلق به پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) شهرستان سرخه ، استان سمنان می باشد . و من ا... التوفیق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در رابطه با این وبگاه چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 189
  • بازدید سال : 899
  • بازدید کلی : 9,328
  • کدهای اختصاصی